Palvelut jäsenille

Yhdistyksen tapahtumatarjonnan järjestävät yhdistyksen jäsenet, jotka toimivat kymmenessä jaostossa koko Suomen alueella. Sihteeriyhdistys järjestää valtakunnallisesti erilaisia tapahtumia. Jäsentä lähellä on kuitenkin oman jaoston tapahtumatarjonta. Järjestämme säännöllisesti mm. valtakunnallisia seminaareja, ajankohtaisia luentoja, tutustumiskäyntejä ja muita tilaisuuksia, joissa verkostoituminen kollegoihin mahdollistuu.

Toimintamuotoja ovat mm.

- edullinen ja laadukas koulutus
- ajankohtaiset luennot
- tietoa ammatillisesta koulutustarjonnasta
- koulutustuki osaamisen kehittämiseen
- tutustumistilaisuudet yrityksiin
- koti- ja ulkomaan matkat
- jäsenetujen tarjonta
- ammatillisen verkoston hyödyntäminen
- tietoa avoimista työpaikoista
- Secretarius-ammattilehti 4 kertaa vuodessa

Parhaimman hyödyn saat jäsenenä yhdistyksestä osallistumalla aktiivisesti erilaisiin tapahtumiin ja hyödyntämällä jäsenedut.

Seuraa aktiivisesti yhdistyksen www-sivuilla ilmoitettavia tapahatumia ja jäsentiedotteita, jotta pysyt ajan tasalla toiminnastamme. Tutustu jaostojen toimintaan ja ilmoittaudu rohkeasti mukaan!

Etelä-Pohjanmaa

Helsingin seutu

Jyväskylä

Keski-Pohjanmaa

Kymenlaakso

Kuopio

Pohjois-Suomi

Pori

Turku

Lisätietoa: Jäsenyys, Tapahtumat

Tekemällä oppii

Sihteeriyhdistyksen toiminnasta vastaavat luottamustehtäviin valitut jäsenet. Luottamustehtäviä on jaoston hallituksessa, yhdistyksen hallituksessa, yhdistyksen perustamissa työryhmissä sekä Secretariuksen toimittajana. Luottamustehtävissä toimitaan määräaika, joten tehtäviä vapautuu vuosittain. Tule mukaan vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan ja samalla hankkimaan uutta osaamista. Ota yhteyttä jaostojen hallitusten jäseniin tai yhdistyskoordinaattoriin.

Lue myös Jäsentarinoista millaisia taitoja luottamustehtävissä on mahdollista kehittää tai saada.