Etelä-Pohjanmaan jaosto

Jaosto on perustettu 1.4.1982.
Jäseniä on Vaasan ja Seinäjoen suunnalta, sekä yksityis- että kuntasektorilta.

Järjestämme toimistoalan ammattilaisia kiinnostavia tapahtumia ja tutustumme alueen palvelutarjontaan. Joukossamme voit ylläpitää verkostoa ja saada kokemusta myös luottamustoimista. Katso jaostojen  tapahtumia.

Tervetuloa liittymään yhdistykseen ja mukavaan toimintaan!

JAOSTON TAPAHTUMIA

Alustavia suunnitelmia vuoden ensimmäiselle puoliskolle.  Tietoja tarkennetaan heti kun päivämäärät ovat selvillä.

TAMMIKUU   -

HELMIKUU

Koulutus Vaasassa

MAALISKUU

Tapaaminen Seinäjoella

HUHTIKUU

Tapaaminen Seinäjoella tai Vaasassa

TOUKOKUU

Saaristoristeily

Kerran kuussa klo 11.30 omakustanteinen lounas

ke 23.1.     Silveria                                                                                                                                               ti  19.2.      Scandic                                                                                                                                              ti  19.3.      Teatteri Kulma                                                                                                                                   ti  16.4.      Kaavya Kitchen                                                                                                                                  ti  14.5.      Strampen                                                                                                                                          ti  11.6.      Seglis

Menneet tapahtumat
4.1.     Teatteri Vaasa, Billy Elliot
10.2.   Wasaline, Uumajan-matka
9.-10.3. Holiday Club Tampere
20.3.   Uhkatilannekoulutus SPEK, Vaasa
11.4    Jaoston kevätkokous SPEK, Vaasa
26.4.   Sihteeripäivän lounas Vaasassa ja Seinäjoella
19.5.   K-P jaoston kanssa retki Jokipiin Pellava, Juustoportti ym.
3.10    Vanhan Vaasan hautausmaan historiakierros
20.10. Sommarö linnake, Maailmanperintöportti, Vaasa                                                                             20.11. Sääntömääräinen syyskokous hotelli Scandicissa                                                                             15.12. Myrskyluodon Maija -musikaaliesitys Vaasan kaupunginteatterissa