HKIjaosto_ryhma5_930x350px_web.jpg

Kuopion jaosto

Jaostomme tarjoaa tutun ja turvallisen verkoston alueensa sihteereille ja assistenteille. Jäseninä on niin kuntasektorin kuin yksityissektorinkin ammattilaisia. Tarjoamme jäsenillemme 1-2 erilaista tapahtumaa kuukaudessa, mm. laadukasta koulutusta sekä esitelmiä ja luentoja. Erilaisten yritysvierailujen myötä saamme tietoa alueen palvelutarjonnasta, uusista tai jo hyviksi koetuista sekä pidämme yllä mukavaa verkostoamme.

Kannustamme jäseniämme osallistumaan aktiivisesti jaostomme sekä koko yhdistyksen toimintaan. Mitä aktiivisemmin toimit, sitä enemmän saat jäsenmaksullesi vastinetta. Yhdistyksen jäsenyydestä kiinnostuneet sihteerit ja assistentit tai vastaavia töitä tekevät ovat tervetulleita tutustumaan tilaisuuksiimme - asiasta voi sopia jaoston puheenjohtajan kanssa.

Jaosto perustettiin 26.2.1981. Jäseniä on 82.

Tervetuloa mukaan! Jäsenenämme tavoitat joukon aikaansa ja alansa kehitystä seuraavia ammattilaisia!

Kannattajajäsen

Minnagent
Fb

Liity jaostomme tykkääjiin Facebookissa! Näin saat ennakkotietoa ja kokemuksiamme tapahtumista.

Palaute

Kerro meille kuinka voimme kehittää Sihteeriyhdistyksen toimintaa! Lähetä ideasi ja kehittämisehdotuksesi jaoston hallituksen jäsenille.

Jäsenedut

Tietoja jäseneduista saat jaoston puheenjohtajalta tai tiedottajalta.

Koulutusta

Snellman kesäyliopisto

Sihteeri, kuinka vastaat työelämän haasteisiin ja pidät huolta omasta hyvinvoinnistasi? Snellman-kesäyliopisto tarjoaa monipuolisia työkaluja ammatilliseen kehittymiseen ja hyvinvoinnin edistämiseen. Järjestämme verkkokoulutuksia ajankohtaisista aiheista ympäri vuoden. Lähiopetukena koulutuksia järjestetään Kuopiossa, Iisalmessa ja Varkaudessa.

Verkkokoulutuksiin on helppo osallistua. Tarvitset vain tietokoneen, jossa on nettiyhteys, kaiuttimet tai kuulokkeet. Eril­li­siä oh­jel­ma-ase­tuk­sia ei tar­vi­ta, eikä tek­niik­ka edel­ly­tä ai­em­paa osaa­mis­ta. Verk­ko­lu­en­not tal­len­ne­taan, jo­ten voit kat­soa ja kuun­nel­la ne myös jäl­ki­kä­teen - vaikka useampaan kertaan.

Hyvinvoinnin valmennusohjelma, mindfulness työhyvinvoinnin tukena, verkkomarkkinointi ja -tiedottaminen, virkamiesoikeus, tekstitaitojen kehittäminen, esiintymisjännitys ja tapahtumatuotanto ovat esimerkkejä alkuvuonna järjestämistämme sihteereille soveltuvista koulutuksista. Tutustu ja ilmoittaudu mukaan nyt: http://snellman-kesayliopisto.mobie.fi/zine/103/toc

Onko englannin kielen taitosi ruosteessa tai haluatko syventää osaamistasi? Kaipaatko varmuutta sähköpostien kirjoittamiseen englanniksi? Tule mukaan oppimaan kieliopin kiemuroita ja kehittämään itseäsi englannin kielen taitajana. Opiskele englantia verkossa omaan tahtiisi kouluttajan ohjeistamana ja tukemana. Koulutukset alkavat helmikuun puolessa välissä, joten ilmoittaudu pikaisesti mukaan! Lue lisää: http://snellman-kesayliopisto.mobie.fi/zine/107/toc

Kaikki koulutuksemme – yli 100 koulutusta keväällä 2018 – löydät täältä: http://snellmankesayliopisto.fi/

Tiedustelut:

Snellman-kesäyliopisto