HKIjaosto_ryhma5_930x350px_web.jpg

Kuopion jaosto

Jaostomme tarjoaa tutun ja turvallisen verkoston alueensa sihteereille ja assistenteille. Jäseninä on niin kuntasektorin kuin yksityissektorinkin ammattilaisia. Tarjoamme jäsenillemme 1-2 erilaista tapahtumaa kuukaudessa, mm. laadukasta koulutusta sekä esitelmiä ja luentoja. Erilaisten yritysvierailujen myötä saamme tietoa alueen palvelutarjonnasta, uusista tai jo hyviksi koetuista sekä pidämme yllä mukavaa verkostoamme.

Kannustamme jäseniämme osallistumaan aktiivisesti jaostomme sekä koko yhdistyksen toimintaan. Mitä aktiivisemmin toimit, sitä enemmän saat jäsenmaksullesi vastinetta. Yhdistyksen jäsenyydestä kiinnostuneet sihteerit ja assistentit tai vastaavia töitä tekevät ovat tervetulleita tutustumaan tilaisuuksiimme - asiasta voi sopia jaoston puheenjohtajan kanssa.

Jaosto perustettiin 26.2.1981. Jäseniä on 82.

Tervetuloa mukaan! Jäsenenämme tavoitat joukon aikaansa ja alansa kehitystä seuraavia ammattilaisia!

Kannattajajäsen

Minnagent
Fb

Liity jaostomme tykkääjiin Facebookissa! Näin saat ennakkotietoa ja kokemuksiamme tapahtumista.

Palaute

Kerro meille kuinka voimme kehittää Sihteeriyhdistyksen toimintaa! Lähetä ideasi ja kehittämisehdotuksesi jaoston hallituksen jäsenille.

Jäsenedut

Tietoja jäseneduista saat jaoston puheenjohtajalta tai tiedottajalta.