HKIjaosto_ryhma2s_930x350px_web.jpg

Kymenlaakson jaosto

Tarjoamme jäsenillemme 1-2 mielenkiintoista tapahtumaa kuukausittain. Parhaiten saat tietoa toiminnastamme seuraamalla jaostomme tapahtumia.

Jaosto perustettu 7.9.1978. Jäsenmäärä on 50.

Lisätietoja toiminnastamme antavat jaostomme jaoston hallituksen jäsenet.

Tervetuloa mukaan jaostomme aktiiviseen ja iloiseen joukkoon! Jäsenenämme tavoitat joukon aikaansa ja alansa kehitystä seuraavia ammattilaisia!

3.10.2017

Lokakuun tapaaminen ja jaoston syyskokous

Sihteeriyhdistyksen Kymenlaakson jaoston syyskokous pidetään tiistaina 31.10.2017 klo 17.30 UPM-Kymmene, Kymillä, Selluntie 1, 45700 Kuusankoski.

12.9.2017

Syyskuun tapaaminen

Keskiviikko 27.9. klo 17.30 vierailemme Kouvolan seudun ammattiopistolla, Utinkatu 44-48, Kouvola. Kuulemme KSAO:n Aikuisopiston koulutustarjonnasta ja saamme koulutusnäytteen Palvelumuotoilusta.

17.8.2017

Elokuun tapaaminen Eerolassa

Pääsemme tutustumaan Eerolaan Golfkeskuksen toimintaan keskiviikkona 30.8. klo 17.30.

Eerolan Golfkeskus sijaitsee luonnon kauniilla paikalla Kymijoen varrella Kuusankoskella, Eerolanväylä 126, Kuusankoski.

2.5.2017

Elokuun tapaaminen

Olemme saaneet kutsun tutustumaan Kuopio – Tahko alueen tarjontaan perjantai 18.8. – lauantai 19.8. Kuopio Convention Bureau Oy, Kirsi Vartiainen, on koonnut meille mahtavan yön yli kestävän matkan. Alueen yrittäjät tarjoavat meille koko ohjelman ja pääsemme tutustumaan moneen mielenkiintoiseen kohteeseen.

2.5.2017

Kesäkuun tapaaminen

Tiistaina 13.6. meidät on kutsuttu Vimpa Islands vieraaksi tutustumaan Vimpasaareen ja Rakinkotkaan. Vimpa Island tarjoaa elämysmatkoja luonnon keskelle. Tutustumiskäynti on tarkoitettu työelämässä mukana oleville ja mukaan on tulossa myös Helsingin jaoston jäseniä.

Palaute

Kerro meille kuinka voimme kehittää Sihteeriyhdistyksen toimintaa! Lähetä ideasi ja kehittämisehdotuksesi jaoston hallituksen jäsenille.