HKIjaosto_ryhma2s_930x350px_web.jpg

Kymenlaakson jaosto

Tarjoamme jäsenillemme 1-2 mielenkiintoista tapahtumaa kuukausittain. Parhaiten saat tietoa toiminnastamme seuraamalla jaostomme tapahtumia.

Jaosto perustettu 7.9.1978. Jäsenmäärä on 50.

Lisätietoja toiminnastamme antavat jaostomme jaoston hallituksen jäsenet.

Tervetuloa mukaan jaostomme aktiiviseen ja iloiseen joukkoon! Jäsenenämme tavoitat joukon aikaansa ja alansa kehitystä seuraavia ammattilaisia!

13.12.2017

Tammikuun 2018 tapaaminen

Vuosi 2018 aloitetaan tutustumismatkalla Lahteen. Sibeliustalo on merkittävä kongressi- ja konserttikeskus Lahdessa Vesijärven rannalla. Pääsemme näkemään ja tutustumaan Sibeliustalon eri tiloihin. Sibeliustalon Pääsalin akustiikkaa pääsemme kuulemaan Sinfonia Lahden kevätkauden avajaiskonsertissa klo 19.00. Kapellimestarina Jaakko Kuusisto ja oboe Eeva-Kaisa Rönkä.

10.11.2017

Marraskuun tapaaminen

Jaoston vuoden 2017 viimeinen tapaaminen pidetään keskiviikkona 29.11. klo 17.30 ja virittäydytään jo jouluisiin tunnelmiin. Tutustumme Kettumäen kansanpuisto ry:n hallinnoimaan Kettumäen alueeseen puheenjohtaja Tanja Kukkolan johdolla.

3.10.2017

Lokakuun tapaaminen ja jaoston syyskokous

Sihteeriyhdistyksen Kymenlaakson jaoston syyskokous pidetään tiistaina 31.10.2017 klo 17.30 UPM-Kymmene, Kymillä, Selluntie 1, 45700 Kuusankoski.

12.9.2017

Syyskuun tapaaminen

Keskiviikko 27.9. klo 17.30 vierailemme Kouvolan seudun ammattiopistolla, Utinkatu 44-48, Kouvola. Kuulemme KSAO:n Aikuisopiston koulutustarjonnasta ja saamme koulutusnäytteen Palvelumuotoilusta.

17.8.2017

Elokuun tapaaminen Eerolassa

Pääsemme tutustumaan Eerolaan Golfkeskuksen toimintaan keskiviikkona 30.8. klo 17.30.

Eerolan Golfkeskus sijaitsee luonnon kauniilla paikalla Kymijoen varrella Kuusankoskella, Eerolanväylä 126, Kuusankoski.

Palaute

Kerro meille kuinka voimme kehittää Sihteeriyhdistyksen toimintaa! Lähetä ideasi ja kehittämisehdotuksesi jaoston hallituksen jäsenille.