HKIjaosto_ryhma2s_930x350px_web.jpg

Kymenlaakson jaosto

Tarjoamme jäsenillemme 1-2 mielenkiintoista tapahtumaa kuukausittain. Parhaiten saat tietoa toiminnastamme seuraamalla jaostomme tapahtumia.

Jaosto perustettu 7.9.1978. Jäsenmäärä on 50.

Lisätietoja toiminnastamme antavat jaostomme jaoston hallituksen jäsenet.

Tervetuloa mukaan jaostomme aktiiviseen ja iloiseen joukkoon! Jäsenenämme tavoitat joukon aikaansa ja alansa kehitystä seuraavia ammattilaisia!

16.5.2018

Toukokuun tapaaminen

Toukokuun tapaaminen on Kouvolan Käyrälammen rannalla tiistaina 29.5.klo 17.30, Tykkimäen Saunalla Lautarontie3, 45200 Kouvola.

Pääsemme tutustumaan Kymenlaakson Vuoden 2017 Matkailuteko –palkinnon saajaan Tykkimäen Saunaan toiminnanjohtaja Viljami Taimiston johdolla. Aloitamme illan ohjelman tilojen esittelyllä ja sen jälkeen nautimme makkarat salaatin kera

17.4.2018

Huhtikuun tapaaminen 2018

Tiistaina 24.4.2018 klo 17.30 huhtikuun tapaaminen vie meidät kauneuden maailmaan. Pääsemme kuulemaan kevään vinkkejä itsemme hoitamiseen Hemmotteluhoitolan omistajan Kylli Tilkin ja kosmetologi Minna Lindströmin opastamana.

16.3.2018

Kevätkokoous ja maaliskuun tapaaminen 2018

Kevätkokous pidetään tiistaina 27.3.2018 klo 17.30 Tykkimäen Actionparkissa, Kouvolan Prismakeskuksessa, Tommolankatu 9, Kouvola.

15.2.2018

Helmikuun 2018 tapaaminen

Keskiviikkona 21.2. klo 17.30 Kartano Villa Ruths, Koskenrannankatu 4, 45700 Kuusankoski

13.12.2017

Tammikuun 2018 tapaaminen

Vuosi 2018 aloitetaan tutustumismatkalla Lahteen. Sibeliustalo on merkittävä kongressi- ja konserttikeskus Lahdessa Vesijärven rannalla. Pääsemme näkemään ja tutustumaan Sibeliustalon eri tiloihin. Sibeliustalon Pääsalin akustiikkaa pääsemme kuulemaan Sinfonia Lahden kevätkauden avajaiskonsertissa klo 19.00. Kapellimestarina Jaakko Kuusisto ja oboe Eeva-Kaisa Rönkä.

Palaute

Kerro meille kuinka voimme kehittää Sihteeriyhdistyksen toimintaa! Lähetä ideasi ja kehittämisehdotuksesi jaoston hallituksen jäsenille.