HKIjaosto_ryhma2s_930x350px_web.jpg

Kymenlaakson jaosto

Tarjoamme jäsenillemme 1-2 mielenkiintoista tapahtumaa kuukausittain. Parhaiten saat tietoa toiminnastamme seuraamalla jaostomme tapahtumia.

Jaosto perustettu 7.9.1978. Jäsenmäärä on 50.

Lisätietoja toiminnastamme antavat jaostomme jaoston hallituksen jäsenet.

Tervetuloa mukaan jaostomme aktiiviseen ja iloiseen joukkoon! Jäsenenämme tavoitat joukon aikaansa ja alansa kehitystä seuraavia ammattilaisia!

Elokuun tapaaminen

Olemme saaneet kutsun tutustumaan Kuopio – Tahko alueen tarjontaan perjantai 18.8. – lauantai 19.8. Kuopio Convention Bureau Oy, Kirsi Vartiainen, on koonnut meille mahtavan yön yli kestävän matkan. Alueen yrittäjät tarjoavat meille koko ohjelman ja pääsemme tutustumaan moneen mielenkiintoiseen kohteeseen.

Kesäkuun tapaaminen

Tiistaina 13.6. meidät on kutsuttu Vimpa Islands vieraaksi tutustumaan Vimpasaareen ja Rakinkotkaan. Vimpa Island tarjoaa elämysmatkoja luonnon keskelle. Tutustumiskäynti on tarkoitettu työelämässä mukana oleville ja mukaan on tulossa myös Helsingin jaoston jäseniä.

Toukokuun tapaaminen

Torstai 18.5.2017 tutustumme Vierumäen alueen palveluihin.
Isäntänä on myyntipäällikkö Ville Hautala ja hän esittelee alueen
tarjontaa sekä tarjoaa iltapalan. Vierumäki tarjoaa monipuoliset
puitteet kokouksille, kursseille, tapahtumille sekä lomailijoille.
Tule mukaan kuulemaan ja näkemään tämän päivän tarjontaa.

13.4.2017

Sihteeriyhdistys tekee hyvää –hanke

Kettumäen palvelukeskukseen, Kettumäentie 2, Kuusankoski, kaivataan apua keskiviikkona 10.5. klo 10.00-11.30 väliseksi ajaksi.  Kymenlaakson jaoston jäsenet kutsutaan mukaan auttamaan asukkaita osallistumaan läheisen puiston Kevättapahtumaan.

13.4.2017

Huhtikuun tapaaminen

Keskiviikko 26.4.2017 klo 17.30 tutustumme uuteen kohteeseen Villa Concertoon, Nuotanperä 12 (Lehtomäki), 45160 Kouvola.

Palaute

Kerro meille kuinka voimme kehittää Sihteeriyhdistyksen toimintaa! Lähetä ideasi ja kehittämisehdotuksesi jaoston hallituksen jäsenille.