Pohjois-Suomen jaoston hallitus

Jaoston hallituksen tehtävänä on koordinoida ja toteuttaa alueellaan jäsenilleen tarjoamat tapahtumat ja vierailut.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Annamme mielellämme lisätietoja toiminnastamme ja yhdistyksen jäsenilleen tarjoamista eduista. Voit myös ottaa yhteyttä, mikäli haluat kutsua jäsenemme yritysvierailulle.

Puheenjohtaja, SY varapuheenjohtaja
Saara Mård
saara.mard(at)live.com

Varapuheenjohtaja, pöytäkirjasihteeri, SY hallitusedustaja
Niina Ojaniemi
niina.ojaniemi(at)mediatek.com

Rahastonhoitaja
Liisa Virta-Kangas
liisa.virta-kangas(at)markinst.fi

Secretarius –yhdyshenkilö
Minna Juntunen
minna.juntunen(at)are.fi

Jäsenasioidenhoitaja
Sirkku Mustonen
sirkku.mustonen(at)gmail.com

Tiedottaja
Rita Pääskylä
rita.paaskyla(at)cgi.com

Hallituksen esittely

Liisa Virta-Kangas, Pöytäkirjasihteeri

Olen keski-iän ylittänyt pitkän linjan sihteeri. Koulutukseltani olen opistotason merkonomi. Valmistuin työn ohessa Kokkolan kauppaoppilaitoksesta 1998. Työn ohessa opiskelu on jatkunut senkin jälkeen ja olen suorittanut Markkinointi-instituutissa Sihteerin ammattitutkinnon, lisäksi olen opiskellut henkilöstöasioita ja tiedottamista.

Työskentelen tällä hetkellä kehittämiskoordinaattorina Markkinointi-instituutin Oulun yksikössä. Työtehtäviini kuuluvat mm. yhteydenpito opiskelijoihin ja kouluttajiin, koulutuspäivien organisointi, opiskelijoiden ohjaaminen, asiakaspalvelu ja -viestintä, palkkioista ja laskutuksista huolehtiminen. Lisäksi vaihtelua työhöni tuovat useat hallinnon työtehtävät. Ennen Ouluun tuloani työskentelin pitkään Sievin kunnan lukion ja yläasteen kanslistina.

Perheeseeni kuuluvat aviomies, kaksi tytärtä perheineen ja kolme lastenlasta sekä mieheni kaksi tytärtä perheineen. Vapaa-ajalla harrastan liikuntaa ja neulomista. Mökillä Äkäslompolossa vietämme viikonloppuja sekä lomia, joten hiihto, marjastus, sienestys ja liikunta tunturimetsissä antavat hyvää vastapainoa kiireiselle arjelle. Jokakeväinen etelänmatka lämpimään kuuluu myös harrastuksiimme. Lisäksi lastenlapset tuovat elämääni iloa ja piristystä.

Minna Juntunen, Secretarius-yhdyshenkilö

Olen toiminut sihteerin ja assistentin monipuolisissa tehtävissä jo yli 20 vuoden ajan. Nykyisessä työpaikassani Are Oy:ssä olen työskennellyt v. 2010 alkaen. Monipuoliset työtehtäväni ovat pitäneet sisällään erilaisten tapahtumien organisointia, yhteydenpitoa eri tahoihin, sisäistä tiedottamista, intranet sisältösuunnittelua sekä talous- ja henkilöstöhallinnon tehtäviä. Sanoisin olevani myös eräänlainen “yksityisetsivä”, sillä sitä assistentin tehtävä mielestäni usein on moninaisten selvittelytehtävien myötä! Roolini on ollut toimia yrityksissä keskeisenä yhdyslinkkinä niin yrityksen sisällä kuin ulkoisiin asiakkaisiinkin päin.

Peruskoulutukseltani olen merkonomi, mutta työn ohessa olen kehittänyt ammattitaitoani mm. Oulun ammattikorkeakoulun täydennyskoulutuksissa sekä työnantajieni järjestämissä koulutuksissa. Sihteeriyhdistykseenkin liittymiseni syy liittyi itseni kehittämiseen, sillä koen yhdistyksen upeana tilaisuutena verkostoitua eri yritysten assistenttien kanssa. Ja muilta kollegoilta voin myös saada hyviä vinkkejä omaan työhöni.

Harrastan liikuntaa monipuolisesti mielialan ja vuodenajan mukaan – tuoreimpana joogan aloitus v. 2015 syksyllä. Rentoutuakseni myös lukeminen, laulaminen ja pihahommat kuuluvat mielipuuhiini.

Niina Ojaniemi, Varapuheenjohtaja

Olen 45-vuotias AMK-restonomi. Ensimmäisen 16-vuotisen urani olen tehnyt eri oululaisten hotellien vastaanotoissa ja myyntipalveluissa. Restonomin AMK-tutkinnon suoritin töiden ohessa ja valmistuin vuonna 2009. Nykyisin työskentelen MediaTek Wireless Finland Oy:ssä Office Administratorina. Ennen MediaTekiä ehdin kartuttaa työkokemusta Nokialla / Microsoftilla arkistonhoitajan, IPR administratorin ja assistentin tehtävissä seitsemän vuoden ajan.

Avomieheni kanssa harrastamme ulkoilua sekä rakastamme matkustamista. Lomilla ja lomamatkoilla uppoudun kirjojen maailmaan. Lisäksi tykkään käydä tanssillisilla ryhmäliikuntatunneilla ja pilateksessa. Uusin harrastuksemme tulee tänä kesänä olemaan mökkeily. Pitkän etsinnän jälkeen löysimme ihanan lomapaikan, jonka oman näköiseksi laittamisessa taitaa vierähtää kevät ja kesä 2016.