Tampereen jaoston Senioriklubi

Eläkkeelle siirtyneet yhdistyksen jäsenet järjestävät aktiivisesti omia tapahtumia ja vierailuja. Kannattaa ehdottomasti pysyä yhdistyksen seniorijäsenenä. Eläkkelläkin on mukava tavata vuosien varrella tavattuihin kollegoihin ja ystäviin. Seniorin jäsenmaksu on 42 € / vuosi. Seniorit ovat tervetulleita koko jaoston toimintaan.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Mikäli olet jäämässä lähiaikoina eläkkeelle, ota yhteyttä Riitta Rantaan, riitta.ranta(at)saunalahti.fi. Riitta antaa mielellään lisätietoja Senioriklubista.

Senioreiden omia tilaisuuksia vuonna 2015.

20.1. Suunnittelukokous ja lounas Ravintola Astorissa

4.2. Lounas Talouskoulussa, jonka jälkeen tutustuimme Emil Aaltosen näyttelyyn Pyynikinlinnassa.

17.2. TTT:n Aamiaisinfo Kokouskeskus Puistotornissa. Aamiaisen ohessa oli infot: Kokous- ja kulttuuripalvelut saman katon alla; tunnelmalliset Puistotornin kokoustilat & TTT:n uutuudet sekä Viking Linen monipuoliset risteilypaketit & teemaviikot.

12.3. Menimme Torni-hotellin Sky Bariin Afternoon tealle.

31.3. Kävimme katsomassa elokuvan Armi elää. Sen jälkeen kahville Siperian tiloihin.

23.4. Kävimme lounaalla Tampereen ammattiopistossa. Menimme Tampereen taidemuseon Muumilaaksoon, jossa opastus "Seikkaillen kotiin"

7.5. Osallistuimme opastettuun kevätkävelyyn: Laikunlava ja Tammerkosken kansallismaisemat.

26.5. Teimme kevätretken Teiskon Viinitilaan

15.6. Lounas satamaravintola Kaislassa ja Sara Hildénin taidemuseo

30.7. Vietimme illan Tampereen viinikylässä

13.8. Opastettu tutustuminen Tampereen ortodoksikirkkoon, jonka jälkeen menimme lounaalle Kahvisalonkiin.

17.9. Teimme syysretken Kangasalan Lepokotiin, jossa opastus. Lounas Ravintola Paakarissa. Kävimme vielä Kangasala-talossa katsomassa Kimmo Pyykön näyttelyn.

1.10. Lounas Bar Bistro Fabric`ssa. Menimme katsomaan elokuvan "Kätilö".

17.11. Menimme tutustumaan Peurankalliokeskukseen, jossa lounas Ravintola Peurankellossa. Vielä menimme Tampereen taidemuseoon katsomaan Alvar ja Ragni Cawénin Elämänvirrassa -näyttelyn.

14.12. Joululounas Bar Bistro Fabric´ssa.