Yhteistyökumppanit

Sihteeriyhdistyksen yhteistyökumppanit ovat yrityksiä, joista jäsenillämme on omakohtaisia ja hyviä kokemuksia. Jäsenemme käyttävät kumppaniemme palveluja hyödyksi ja suosittelevat niitä myös omalle kollegaverkostolleen.

Haluatko kumppaniksemme? Lue lisää Mediatiedot

TallinkSilja

Tee tapahtumastasi elämys

Mieleenpainuvan tapahtuman järjestämisen ei tarvitse olla työlästä. Tallinkin ja Silja Linen laivoilla saat kaikki palvelut vaivattomasti ja edullisesti saman katon alta. Itämeren aalloilla niin tyky-päivät, gaalat kuin vuosikokouksetkin nousevat seuraavalle tasolle, ja niitä muistellaan lämmöllä vielä pitkään tilaisuuden jälkeenkin.

Lue lisää tapahtumista laivalla >>

Starsquad

Maailmanluokan live-elämyksiä aitiopaikalta

Starsquad tarjoaa palveluratkaisuja sponsorointiin, hospitalityyn ja digitaaliseen tapahtumamyyntiin.

Meiltä saat ryhmällesi VIP-paketit kiinnostavimpiin urheilu-, musiikki- ja kulttuuritapahtumiin!

Lue lisää www.starsquad.fi

Starsquad Dinner show

Starsquad Dinner show - Aikamatka musiikin vuosikymmeniin!

Shown kirkkaimpana tähtenä loistaa valovoimainen Krista Siegfrids. Krista johdattelee meidät kaikille tuttujen kappaleiden kautta aina 60-luvulta takaisin 2000-luvun hitteihin. Musiikista ja sovituksista vastaa musiikkivirtuoosi Lenni-Kalle Taipale.
Shown koreografia on upean Annaliisa Anttilan käsialaa.
Musiikin aikamatkan menun on suunnitellut Michelin-tähdellä palkitun Ravintola Demon keittiömestari Tommi Tuominen. Tuominen on tällä hetkellä Suomen pitkäaikaisin Michelin-tähden ansainnut keittiömestari. Hänellä on ollut tähti yhtäjaksoisesti 11 vuotta.
Tämän shown aikana on vaikea pysyä paikoillaan! Eikä tarvitsekaan!

OLO

Olo Group

tarjoaa valikoiman Suomen parhaimmistoa edustavia ravintoloita, ensiluokkaista cateringia ja viinien verk-kokaupan. Ravintoloissamme järjestät niin yrityslou-naan kuin -illallisenkin, kokoukset ja tapahtumat. Ravintolan seinien tullessa vastaan, viemme tapahtu-masi, minne tahdotkaan – hoidamme kaiken tiloista ohjelmaan, cateringistä viiniin.
Tutustu meihin lisää:

Ravintola Olo ja Garden by Olo

Emo

Ravintola Gösta

Bottlescouts

Food Camp Finland

TableOnline

Pöytävarauspalvelu TableOnlinessa

on varattavissa yli 300 ravintolaa Suomessa ja Virossa. Laadukkaasta ravintolavalikoimasta löytyy vaihtoehtoja moneen tarpeeseen aina intiimeistä illallisista suurempiin seurueisiin.

TableOnline palvelussa olevat ravintolat sekä varaukset helposti osoitteesta: www.tableonline.fi

Seuraa meitä myös Facebookissa, josta löydät artikkeleita ja tarjouksia palvelussa mukana olevista ravintoloista: www.facebook.com/tableonlinefi/

Eevert

Designravintola Eevert

yhdistää ruuan, juoman ja designin upeaksi elämykseksi ja tarjoaa upeat puitteet yrityksesi tilaisuudelle, arkkitehti Alvar Aallon suunnittelemissa tiloissa Helsingin keskustassa, Punavuoressa.
Perheyrityksenä ja rakennuksen innoittamana halusimme perustaa designravintolan, jonka kotimaisuus ei rajoittuisi ainoastaan ruokaan ja juomaan, vaan kunnioittaisi ja nostaisi esille suomailaisen muotoilun aarteita, niin kalusteissa, valaisimissa kuin astioissakin.
Eevertin ruokafilosofia on skandinaavinen. Menumme ovat upeita, raikkaita ja maukkaita kotimaisia makuja tulvillaan, modernilla twistillä toteutettuna. Tarjoamme laadukasta ruokaa, sekä hillityn tyylikästä, mutta tasokasta palvelua.
Kaikki tilamme ovat hyvin varustettuja kokous- ja juhlatiloja muutaman hengen tarpeista, aina 150 henkilön tilaisuuksiin asti, jotka sopivat niin pieneen palaveriin kuin juhlavaan illalliseenkin ja kaikkeen siltä väliltä. Tervetuloa tutustumaan ja nauttimaan! Autamme mielellämme tilaisuutesi suunnittelussa. Soita myyntiimme 020 741 3011 tai lähetä sähköpostia sales@eevert.fi,
www.eevert.fi

Royal Ravintolat

tarjoaa erilaisia ravintola-, kokous- ja juhlatiloja Helsingissä, Tampereella sekä Turussa. Tiloissamme järjestät niin bisneslounaan kuin -illallisenkin, kokoukset ja tapahtumat. Lukuisia eri ravintolakonsepteja on tarjolla ravintoloissamme sekä Catering-toimintojen myötä. Laadukkaan ja herkullisen ruoan lisäksi palvelemme asiakkaamme aina suurella sydämellä. Royal Ravintoloihin pääset tutustumaan osoitteessa: www.royalravintolat.com

PowerPark

Elämysmaailma PowerPark

on Suomen suurin ja erikoisin vapaa-ajan keskus, joka sijaitsee keskellä tarunhohtoisia Pohjanmaan lakeuksia.

Perinteisen huvipuistoelämyksen lisäksi Elämysmaailma PowerPark tarjoaa ympärivuotisesti ikimuistoisen ympäristön järjestää kokous- ja yritystapahtumia, sekä ainutlaatuisia aktiviteetteja.

Huvipuisto, ravitapahtumat, karting radat vuokra-autoineen (sisä- ja ulkoradoilla), 5D elokuvateatteri, hevoskeskus, ravintoloita, kahviloita, kokoustiloja, auditorio, mökkejä, hotelleja, Camping alueet. PowerParkissa on myös kauppakeskus joka tarjoaa monipuoliset ruokailu- ja ostosmahdollisuudet.

Olemme ylpeitä monista asioista, muun muassa siitä että PowerPark on valittu valtakunnan parhaaksi vapaa-ajan keskukseksi useana vuotena peräkkäin (2010, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 Taloustutkimus Oy).

Onnistumisen kaava PowerParkissa on yksinkertainen; Yksi osoite - Monta elämystä! Tutustu tarjontaamme!
www.powerpark.fi

Kaisankoti

Hyvinvointikartano Kaisankoti

Espoolaisessa kartanomiljöössä sijaitseva Hyvinvointikartano Kaisankoti on monipuolinen hyvinvointikeskus, joka tarjoaa täydellistä vastapainoa perinteiselle toimistoarjelle. Täydenpalvelun kartanossa yhdistyvät perinteiset kokousmahdollisuudet, elämykselliset ja hyvinvointia lisäävät aktiviteetit sekä laadukkaat ravintolapalvelut. Luonto on tärkein kumppanimme joten kokouspäivää voi tehostaa lataamalla vihreää energiaa päiväkahvien merkeissä kuusen alla tai kävelykokouksilla metsälammelle. Hotellimme 50 viihtyisää huonetta ja kylpyläosastomme tarjoavat kiireetöntä yhdessä oloa myös vapaa-ajalla. Räätälöimme persoonalliset kokoukset ja tilaisuudet joustavasti tarpeisiinne. Helsingistä ja lentokentältä Kaisankotiin ajaa vajaassa puolessa tunnissa. www.kaisankoti.fi

TMG Events

TMG Events Oy

on usean suomalaisen tapahtumajärjestäjän luotettava ja ammattitaitoinen yhteistyökumppani.

Saat kauttamme mm. viralliset vip-paketit konsertti ,  -teatteri ja mm. urheilutapahtumiin sekä räätälöimme myös seurueille omia tilaisuuksia tapahtumien sisään mahdollisuuksien mukaan. Oli kyseessä sitten asiakas- tai henkilöstötapahtuma voit aina kääntyä puoleemme. Myös suositut yksityisaitiot areenoille hoituvat kauttamme.

Palvelemme aina henkilökohtaisesti ja kuulemme mielellämme suunnitelmistanne lisää! www.tmgevents.fi

Seuraa meitä somessa!

Finnkino logo

Monipuolinen Finnkinon yritysmyynti

Finnkino elokuvateatterit ovat elämyskeskuksia, joissa voit järjestää monenlaisia tapahtumia kokouksista seminaareihin. Elokuvateatterin ainutlaatuinen tunnelma tarjoaa hetken irtioton arjen kiireistä.

finnkino.fi/yritysmyynti

Reissuruoti

Reissu Ruoti – Meiltä saat enemmän kuin bussimatkan!

Olemme jo vuodesta 1957 kuljettaneet ryhmiä valtakunnallisesti niin Suomessa kuin muuallakin Euroopassa, turvallisesti ja luotettavasti. Pääpaikkamme sijaitsevat Helsingissä ja Lahdessa, josta perheyhtiömme operoi n. 40 linja-auton kalustolla. Olipa tarpeesi lyhyt lentokenttäsiirto tai kuukauden kiertomatka Lapissa, me tarjoamme parhaan kuljetuskokonaisuuden käyttöösi, sopivilla lisäpalveluilla höystettynä.

Ota yhteyttä, lähdetään Reissuun www.reissuruoti.fi

RollerMouse

on ergonominen hiiren vaihtoehto ja se on suunniteltu sinua eikä tietokonetta varten.
RollerMouse tuotteiden avulla helpotat käsivarsiisi kohdistuvaa lihasrasitusta jopa 20 prosenttia.
Työterveysalan ammattilaiset suosittelevat RollerMouse -hiiren käyttöä. Onko sinulla varaa olla ilman?

Kokeile ergonomista RollerMouse -hiirtä 14 päivää maksutta: www.contourdesign.fi

Koskenranta

Tapahtumakeskus Koskenranta - uniikki miljöö tapahtumallesi

Tapahtumakeskus Koskenranta on vuonna 2014 toimintansa aloittanut yksityisessä omistuksessa oleva perheyritys, joka tarjoaa tiloja esimerkiksi kokous-, seminaari-, juhla- ja messutapahtumia varten. Kohderyhmänä ovat keskisuuret tapahtumat, joissa vierasmäärä on 200–800 henkilöä. Palvelukokonaisuus on kattava ison ja selkeän tilakokonaisuuden sekä laajan kaluste- ja tekniikkavalmiuden ansiosta. Tila on personoitavissa tapahtumakohtaisesti. Ota yhteyttä ja tule tutustumaan! myynti@koskenranta.net tai www.koskenranta.net

Eerikkilä

Monipuolinen Eerikkilä

Eerikkilän liikuntapalvelut, lähellä sijaitsevat kansallispuistot, hyvin varustetut kokoustilat ja tasokas majoitus tarjoavat ainutlaatuisen ympäristön yritystapahtumien, -kokouksien ja työhyvinvointipäivien järjestämiseen.
Sopivan kompakti kokomme, monipuolinen valikoima oheisohjelmaa ja ympäröivä kaunis luonto tekevät jokaisesta yritystapahtumasta unohtumattoman elämyksen.
Eerikkilä sijaitsee Tammelassa, vain reilun tunnin ajomatkan päässä pääkaupunkiseudulta, Turusta ja Tampereelta.
Tervetuloa ideoimaan ja yhdessä viihtymään. www.eerikkila.fi

Onnela

Majatalo Onnela – Suurille saavutuksille

Tuusulanjärven rannalla sijaitseva Majatalo Onnela tarjoaa laadukkaat kokous-, ravintola- ja majoituspalvelut luonnonkauniissa miljöössä.
Lisäpalveluina tarjoamme monipuolista oheisohjelmaa ja tunnelmallisia rantasaunoja.
Hyödynnä myös alueen kulttuurikohteet!
Kokoa näistä tiimillenne kokouselämys tai virkistyspäivä – olemme mielellämme apunanne jo suunnitteluvaiheessa. www.onnela.com

MgL

MagnumLive - meistä on moneksi!

Säästämme asiakkaiden aikaa ja rahaa laadusta tinkimättä! MagnumLive on palveluiltaan omavarainen ja monipuolinen ohjelma-, tapahtuma- ja toteutustoimisto. Teemme tapahtumia, messuosastoja ja teknisiä toteutuksia sekä tarjoamme Suomen laajimman valikoiman esiintyjiä ja ohjelmia. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä. www.magnumlive.fi

Lyyti

Unohda Excel-taulukot, käytä Lyytiä!

Haluatko tehdä tapahtumahallinnastasi helpompaa ja säästää työaikaasi? Lyytillä voit tehdä molempia! Kokeile Lyytiä ilmaiseksi 30 päivän ajan tai tilaa ilmainen esittely kotisivuiltamme. Lyyti hoitaa tapahtumasi ilmoittautumiset, viestinnän ja raportoinnin jotta sinä voit keskittyä tärkeämpiin asioihin.
Tutustu Lyyti tapahtumahallintapalveluun!

Emaileri

Viesti tehokkaasti emailerilla

emaileri on johtava kotimainen sähköisen markkinoinnin ja uutiskirjeviestinnän palvelu, jonka tärkeimpiä ominaisuuksia ovat helppokäyttöisyys, laatu ja joustava asiakaspalvelu. Tutustu palveluun emaileri.fi