Markkinointimahdollisuuksia yrityksille

Tarjoamme yrityksille monta eri tapaa toimia yhteistyössä kanssamme. Poimi omalle yrityksellesi näistä sopivin tai anna oma ehdotuksesi. Olemme avoimia uusille ideoille!

Kumppanuus

Tehokkain tapa hyödyntää Sihteeriyhdistyksen verkostoa on kumppanuussopimus kanssamme. Tarjoamme käyttöösi kolme mediakanavaa, joiden kautta saat kohdennettua viestisi tehokkaasti ja edullisesti koko jäsenistöllemme.

• Secretarius-lehti, 38 sivua, ilmestyy 4 krt/v, myös näköislehtenä netissä sisältäen arkiston
  • Sähköinen uutiskirje jäsenille ennen lehden ilmestymistä
  • Nettimarkkinointia yhdistyksen etusivulla ja kohdassa Yhteistyökumppanit

Saat kaikki kolme kanavaa käyttöösi, kun varaat koko sivun tai puolen sivun ilmoituksen Secretarius-lehteen vähintään kaksi kertaa vuoden sisällä. Uutiskirjeeseen ja nettimainokseen saat haluamasi tekstin ja kuvan sekä linkin valitsemallesi nettisivulle ja/tai sosiaaliseen mediaan. Esimerkiksi kaksi puolen sivun ilmoitusta maksaa 1 520 € sisältäen sähköiset mediat.

Lisätietoja Mediatiedot

Ilmoitus Secretarius-lehteen

Yhdistyksen jäsenlehti Secretarius on hyvä kanava kohdennetulle markkinoinnille. Ilmoituksesi tavoittaa 1 100 aktiivista Sihteeriyhdistyksen jäsentä ympäri Suomen. Lehden ilmestymisajat, teemat ja ilmoitushinnat löydät Mediakortista. Lisätietoja Secretarius-markkinointikoordinaattorilta.

Sähköpostisuora ja osoitetarrat

Yrityksesi voi ostaa mainosviestin tai työpaikkailmoituksen lähetyksen jäsenille sähköpostitse, jäsenten osoitteet valmiiksi tarroille tulostettuna kertapostitusta varten tai bannerin nettisivuille.

• jäsenten osoitteet tarramuodossa suoramarkkinointiin                                 1 €/osoite
  • sähköpostisuora jäsenille yhdistyksestä lähetettynä                                       100 €/jaosto
  • banneri nettisivuille (etusivu tai yhteistyökumppanit)                                    500 €/12 kk, 300 €/6 kk
  • mainos nettisivuille (yhteistyökumppanit tai vastaava sivu)                          200 €/2 kk
  • ilmoitus avoimesta työpaikasta sähköpostitse yhdistyksestä lähetettynä   400 €

Markkinointimahdollisuudet yhteenvetona

Lisätietoja yhdistyskoordinaattori Sari Ollikainen, sari.ollikainen(at)sihteeriyhdistys.fi, 040 094 9878.

Tutustumistilaisuus

Voit kutsua jäseniämme tutustumaan yritykseesi. Tilaisuudesta ilmoitetaan nettisivuillamme, alueen jaoston jäsentiedotteessa ja sosiaalisessa mediassa. Tilaisuuden jälkeen kokemuksia on välitetty em. tavoilla myös jäsenille, jotka eivät päässeet osallistumaan. Lisätietoja yhdistyskoordinaattorilta.

Jäsenedut

Yhdistyksemme sekä sen alueellisten jaostojen kanssa voi sopia jäseneduista. Jaostomme ovat sopineet edullisemmista hinnoista jäsenillemme mm. koulutuksenjärjestäjäorganisaatioiden tai muuten ammattiin liittyvien toimijoiden kanssa. Jäsenetu on mahdollista tarjota kertaluontoisena tai pysyvänä. Lisätietoja jäsenetusopimuksen tekemisestä voi kysyä yhdistyskoordinaattorilta (valtakunnalliset jäsenetusopimukset) ja kunkin jaoston puheenjohtajalta (alueelliset jäsenetusopimukset).